Raport 2017 și ambiții pentru 2018

Dragi prieteni,

Vă mulțumim mult pentru sprijinul acordat, pentru implicare și interes față de proiectul #LoculAcestaConteaza. Vă mulțumim frumos pentru că ne urmăriți cu drag pe paginile de Facebook și Instagram. Datorită vouă, am reușit performante mari la nivel de vizibilitate. Cea mai populară imagine din campanie a reușit să acumuleze în jur de 167 mii vizualizări! Deosebite mulțumiri partenerilor noștri și în mod special Biblioteca Municipală B.P. Hasdeu, fiind locul în care am păstrat posterele pentru doritorii de a le ridica. Am reușit să colectăm imagini frumoase din peste 20 localități, am reușit să cunoaștem oameni minunați și să descoperim împreună locurile frumoase din țărișoara noastră. Am reușit să inițiem discuții și să atragem mai multă atenție asupra subiectului protecției patrimoniului cultural imobil.

Vă prezentăm informația generală privind costurile campaniei #LoculAcesta Contează 2017:
Cheltuieli de print:                                          $250
Social Media (Facebook și Instagram):          $110
Servicii și consultanță fotograf:                     $50
Transport și cazare în teritoriu:                    $150

Perioada de implementare a proiectului: Martie  - Iulie 2017.

Din suma totală, $500 au fost oferite din partea Ambasadei SUA în Republica Moldova. Restul costurilor au fost acoperite de către Rachel Rettaliata, cercetător Fulbright în Moldova (2016-2017) și unul din inițiatorii campaniei.
Ținem să mulțumim și celor care ne-au returnat posterele de campanie dar și celor care le-au transmis prietenilor, colegilor și altor cetățeni activi. Datorită vouă am reușit, din același buget, să păstrăm o bună parte din materiale dar și să printăm materiale noi pentru anul viitor.

Pentru campania din 2018 am reușit, împreună cu multă lume frumoasă, să traducem posterele în 15 limbi. Astfel, hashtag-ul oficial de campanie va rămâne același dar posterul oficial va fi însoțit, după caz, de unul sau mai multe postere traduse în limbile vorbite pe teritoriul Republicii Moldova. După cum am promis anterior, începând cu 2018, campania #LoculAcestaConteaza va fi activă în luna Mai a fiecărui an, după exemplul campaniilor similare din străinătate.

Reamintim că acest proiect a fost implementat de către Agenția de Inspectare și Restaurare a Monumentelor cu sprijin financiar din partea Ambasadei SUA în Republica Moldova. Inițiatorii campaniei sunt Rachel Rettaliata (cercetător Fulbright în Moldova, 2016-2017) și Victor Popovici (Agenția de Inspectare și Restaurare a Monumentelor).


                               

Comentarii

Postări populare